UNITED LABEL pozyskała w I transzy 3 mln zł

Grupa INC, specjalizująca się w finansowaniu innowacyjnych podmiotów, z sukcesem zakończyła pierwszą transzę emisji akcji United Label, skierowaną do dużych inwestorów. Druga transza emisji akcji, o wartości 1,4 mln zł, startuje już 1 lipca w formie publicznej kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl. United Label zamierza zadebiutować na rynku NewConnect w ciągu kilku miesięcy, Autoryzowanym Doradcą spółki jest INC.

United Label to globalna platforma wydawnicza dla niezależnych deweloperów gier typu indie. Spółka ma w swoim portfolio umowy ze studiami z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie czterech gier. United Label w tym roku planuje premierę Röki oraz Eldest Souls. Na każdą z tych gier czeka ponad 55 tys. graczy, którzy dodali je do swoich wishlist. Na przełomie 2020 i 2021 r. zaprezentowana będzie gra Horae, a w 2021 r. planowana jest premiera największego projektu spółki – Tails of Iron.

- Emisja akcji United Label spotkała się z dużym zainteresowaniem inwestorów. Zapisy w ramach I transzy, skierowanej do dużych inwestorów, już zakończyliśmy. Spółka pozyskała w niej 3 mln zł. Z kolei 1 lipca akcje United Label zostaną zaoferowane w publicznej kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl. – komentuje Paweł Śliwiński, prezes DM INC.

- Cieszy nas duże zainteresowanie inwestorów w I transzy i zakończenie zapisów już drugiego dnia emisji. Akcje zostały już opłacone, dzięki czemu wiemy, że emisja dojdzie do skutku i będziemy mogli pozyskać kolejne tytułu wydawnicze. – mówi Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

United Label chce pozyskać od inwestorów łącznie około 4,4 mln. zł. Środki zostaną przeznaczone na przeskalowanie biznesu poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego o kolejne tytuły. Obecnie w portfolio spółki są cztery gry, z których pierwsza – Röki - premierą będzie miała już 23 lipca br.

źródło: InnerValue Investor Relations